Det är som ett stort, tomt hål!

Skoldagen har gått bra. Alla var rätt flummiga o lunchen har aldrig gått så fort. Poff sa det bara, så hade 1,20 gått. :O Slutade tidigare, så tog 15.32 bussen hem. :)
Käkade mat och ringde sen Eskilstuna djurklinik. Ville prata lite med dem om sterlisering, risker osv. Det låter verkligen bra... de verkar veta vad de gör och har tagit emot mycket kaniner. De har kastrerat många hanar, men inte så många honor. Men jag tror det kommer gå bra. Kom på att jag varit helt virrig. Campino är ju inte 2,5 år, hon är ju 3,5! :O Så det är ju verkligen för gammalt för att vara första kullen. Så nu har vi väl bestämt oss för sterilisering tror jag... men det är jättesvårt! Är så rädd att något ska gå fel... <3

Har i alla fall gjort rent lite hos odjuren, o pussat lite på dem. <3
Har nyss varit upp till Nora o kollat på Shrek 3. :D Den var riktigt rolig och väldigt söt. Speciellt träsktroll-bebisarna. ;)

Ska duscha nu, se om jag hinner göra rent hos Java och sen ska jag sova.


Det är som ett stort, tomt hål i bröstet. Går inte att förklara den där känslan i magen... som om någon äter upp en inifrån... Saknar dig så otroligt mycket! Älskar dig för alltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0