It´s too much...!

I morse så väntade jag in Mikaela vid stationen. Härligt att träffa henne! <3 Vi gick till skolan o satt o pratade lite där. Sen så hade jag lektion. Och jag är så jävla trött på skolan. Så trött på att slösa bort mitt liv på det där skiten... är så jäkla tråkigt! Och allt Camilla sa när jag skulle söka dit... Att det skulle bli 3 roliga år, och att de ser alla på skolan. Bullshit allting!
Lunchen var i alla fall bra. Var med Mikela, Tor och Ödin. Sen så hade jag bara 1 lektion och sen slutade jag. Så tog 13.55 bussen hem.
Käkade lite när jag kom hem... hälsade lite på Campino som blev steriliserad igår. Hon klarade operationen jättebra, men igår var hon bra groggy när mamma o syrran kom hem med henne. <3 Idag har hon i alla fall skuttat runt, men hon har ingen aptit ännu, så vi stödmatar och ger henne vatten i munnen. Men så fort hon kommer igång att äta så kommer hon bli sitt gamla vanliga jag. <3
Men Flingan mår inte bra... hon blir bara hängigare tycker jag. Vi måste göra nått nu... imorrn ringer jag nog till Eskilstuna djurklinik, får se vad dem säger och sen får vi se om vi ska åka in o röntga henne.
Vill bara att alla ska må bra nu... orkar inte med mer! Det tär på mig... känns som nån äter upp mig inifrån.
Inte hjälper det med att skolan känns skit... är massa annat också, men skriver inte det här!

Ska i alla fall försöka orka ta mig iväg till skolan imorrn och sen på torsdag åker vi antagligen med Flingan till veterinären...

Så rädd att förlora dig också... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0