Nervööös!

Dagen idag har varit helt okej. Flingan har mått ganska bra idag, men hon har fortfarande svårt att kissa. Ska ju in till Eskilstuna imorrn för Campino ska steriliseras, så jag ska ringa till djurkliniken direkt imorgon bitti kl. 8 och höra om de kan ta en titt på Flingan när vi ändå ska in.
Är jätternvös inför imorrn, men försöker tänka positivt. Dem som ska sterilisera Campino kan ju det, de vet vad de gör, men är ändå skiträdd...

Idag har jag i alla fall pysslat om Flingan, gett medicin, gått ut o gått med henne osv. Har åkt på en jättehärlig skidtur med mamma. Skönt att tänka på ingenting ett tag. Har gjort rent hos odjuren också... :)
Robert kom hem igår, och Malin kom hit idag. <3

Det roligaste idag var när vi tog ner alla sparlådor från vinden och gick igenom dem. Massa roliga grejer från när vi var små och sånt. Värsta nostalgin! ;) Men jag hade inte så mycket saker, för mamma har lyckats slänga min sparlåda där jag hade mest av alla sakerna. :( Men men... jag klarar mig nog utan de grejerna. ;)
Det var roligt i alla fall, men det såg ut som värsta bombnedslaget i köket. Kartonger, kramdjur, papper, musbajs och saker överallt! xD Men kul var det...

Nu ska jag duscha, sen ska jag nog sova. Måste vara utvilad imorrn. Ska ju till E-tuna först och sen ska jag ha friluftsdag... fast ska rida, med Sirkka, på Frenja och Fruska, så vi drar ut när vi vill typ. ;)
Håll tummarna för att allt går bra imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0