I see you!

Inte alls hunnit med att blogga. Inte haft någon lust med det heller... ;) Men livet rullar på och man kämpar på med skolan. Går den här veckan, men nästa vecka är jag ledig! :D De andra i klassen åker till Lübeck.
Ska bli så nice att vara ledig. Ska åka till Nyköping då för att dels hälsa på mormor och för att kolla om det finns kaniner i hamnen, har fått tips om det. Var igår o kollade på en åker vid Malmbryggshage och på Labro Ängar, men inga tecken där.

På lördag blir det andra tävlingen för i år. :) Öppen medelsvår och höjd på djurgården i Eskilstuna. :D Längtar!

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Var rätt seg och kände mig tråkig, men när man är med Mikaela och hennes klass kan man inte låta bli att asgarva. xD haha, skönaste klassen ever!
När jag kom hem så käkade jag mat, var vrålhungrig eftersom det var nån fisk med nån spya på i skolan. Efter det gick jag o syrran o ut o tränade längd med kaninerna. Gick riktigt bra, trots alla vårkänslor. Campino är ju steriliserad så hon brunstar ju inte, men Krokis är sjukt brunstig. :P Och hanarna hinner man knappt ta upp så juckar de på en. xD haha...

Har varit ute på en cykeltur med mor o syster ikväll och nu ska jag glo på tv. Det var allt från mig den här gången. Tjingeling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0